مقالات

مبل اکتورپ ایکیا، انتخابی ایده آل برای خانه های مدرن و کلاسیک

آشنایی با مبل اکتورپ آیکیا

مبل اکتورپ ایکیا

مدل های مختلف مبل اکتورپ ایکیا

مبل اکتورپ ایکیا با طراحی ساده و راحتی که دارد می‌تواند در اتاق نشیمنِ خانه‌ای بزرگ و کوچک خودنمایی داشته باشد. این محصول زیبا هم مانند سایر مبلمان تولید ایکیا انواع مختلفی مانند تک‌ نفره، ۲ نفره و … دارد. طراحی خاص مبل به ما این امکان را می‌دهد تا با هر نوع دکوری که داشته باشیم، بتوانیم یکی از این مبل‌ها را در اتاق خود استفاده کنیم.

سبک کلاسیک یا مدرن را برای دکوراسیون داخلی خانه‌تان انتخاب می‌کنید؟ فرقی ندارد باز هم یک مبل EKTORP نیاز شما را پاسخ خواهد داد. این مبل آن‌قدر محکم است که پیشنهاد می‌کنیم افرادی که کودک خردسال دارند از این مدل برای نشیمن استفاده کنند.

بازی کودکان روی مبل می‌تواند آسیب‌زننده باشد؛ اما این محصول برند آیکیا استحکام بالایی دارد. از مزیت‌های این مبلمان فروش آن‌ها به‌صورت تکی است تا افرادی که خانه‌های با متراژ کم هم دارند، از این محصول استفاده کنند. ایکیا به فکر همه نوع نیازی در بین مشتریان خودش است.

قیمت مبلمان اکتورپ شاید به نظرتان اندکی بالا باشد؛ اما خوب است بدانید که این هزینه در مقایسه با کیفیت بالا، منصفانه خواهد بود. مبلی که سال‌های زیادی ماندگار است. راستی این مبل‌ها کاور جداگانه هم دارند.

چرا مبل EKTORP را انتخاب کنیم؟

زمانی که وسیله‌ای برای خانه خود می‌خریم باید به ویژگی‌هایی که دارد توجه کنیم تا مطمئن شویم انتخاب ما درست و مقرون‌ به‌ صرفه است یا خیر. مبل راحتی ایکیا مدل EKTORP نیز با توجه‌ به راحتی که در زمان نشستن و تکیه‌دادن به شما می‌دهد یا زیبایی خاصی که در عین سادگی آن به چشم می‌خورد و حتی رنگ‌های مختلفی که بیشتر رنگ‌های سنگینی هستند تا با دکورهای متفاوت قابلیت تطبیق داشته باشند، همچنین قیمت مناسب که پیش‌تر هم گفتیم با توجه‌ به این حجم از ویژگی‌های مثبت دیگر آن قدر گران به نظر نمی‌رسد و موارد دیگری از این‌ قبیل می‌تواند یک گزینه خوب برای دکور نشیمن یا اتاق‌های دیگر خانه باشد.

چرا فقط باید در خانه از این مبل راحتی استفاده کرد؟ بارها گفتیم طراحی ساده! پس چرا در محل کارتان هم از این مبل برای پذیرایی از کارمندانی که برای گفتگو به اتاقتان می‌آیند استفاده نمی‌کنید؟ نشیمنی راحت فقط مختص زمان استراحت نیست؛ بلکه در هنگام بحث‌های کاری نیز که ساعت‌ها به طول می‌انجامد، یک ضرورت خواهد بود.

ویژگی‌های مبل EKTORP برند آیکیا

مبل EKTORP

مبل اکتورپ ایکیا په ویژگی هایی دارد؟

  • کاور قابل‌جداسازی

شاید یکی از دغدغه‌های فکری هر خانم خانه‌داری این باشد که اگر روکش مبل به هر دلیلی مانند گرد و غبار یا به‌ خاطر استفاده مداوم، وجود حیوان خانگی و کودک در خانه و … کثیف شود، چه باید بکنم؟ آیا باید آن را با مواد تمیزکننده مخصوص پاک کنم یا اینکه می‌توانم از شستشوی ماشین لباس‌شویی استفاده نمایم؟

پس بهتر است بدانید که مبل اکتورپ ایکیا دارای کاوری است که می‌توانید با جداکردن آن از روی مبل، توسط ماشین لباس‌شویی و مواد شوینده ملایم، تمیزش کنید. بدون اینکه نگران آسیب‌دیدن بافت پارچه باشید.

  • مقاوم در برابر ساییدگی و نور

تابش مستقیم نور آفتاب به‌ مرور زمان می‌تواند رنگ بسیاری از وسایل منزل از جمله پرده، فرش و مبل‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد. این آسیب به محل قرارگیری مبلمان نیز بستگی دارد که آیا نزدیک پنجره باشد یا در فاصله دورتر. در هر صورت کاور مبل ایکیا EKTORP، می‌تواند مقاومت خوبی در این مورد داشته باشد و دیرتر دچار این نوع صدمه شود.

نگران اینکه با وسیله‌ای سطح رویه خراشیده شود یا در اثر استفاده طولانی‌ مدت خیلی سریع ساییدگی ایجاد شود هم نباشید. چون در این مورد هم این محصول دوام خوبی خواهد داشت.

  • راحتی از مزایای خوب مبل اکتورپ ایکیا

نشیمن بزرگ، کوسن‌های نرم و دسته‌های پهن همگی موجبات یک استراحت و نشستن طولانی‌ مدت راحت را فراهم می‌کنند. از این راحتی نمی‌توان ساده گذشت!

  • رنگ متنوع

رنگ‌های این کالا را باید در سایت مشاهده کنید تا بدانید منظور ما از این موضوع چیست. این تنوع رنگی حتی تنوع طرح هم به دلیل استفاده از جنس‌های مخلتف روکش را شامل می‌شود. مبل EKTORP بژ، مبل راحتی اکتورپ خاکستری و…

  • طراحی ساده

شاید برای افرادی که به دنبال مبل‌های طرح‌دار و شلوغ هستند این مدل از مبلمان جذاب نباشند. اما برای ساده پسندان و افرادی که مبل را برای راحتی‌اش می‌خواهند قطعاً از جذابیت زیادی برخوردار خواهد بود. این سادگی باعث مراقبت آسان هم می‌شود.

مبل اکتورپ برای چه خانه‌هایی مناسب است؟

برای پاسخ‌دادن به این سؤال باید گفت که تقریباً در تمامی خانه‌ها، اگر اعضای خانواده با مدل و طراحی این نوع مبلمان مشکلی نداشته باشند، این محصول زیبا و جذاب خواهد بود. فرقی ندارد خانه ویلایی باشد یا آپارتمانی، کوچک باشد یا بزرگ در هر حالت مبل EKTORP مناسب فضایتان است.

مبل اکتورپ ایکیا

مبل تک نفره EKTORP ایکیا

سبک دکوراسیون سنتی و کلاسیک دارید یا مدرن؟ برای این مورد هم باز انتخاب این مدل کاناپه، مشکلی ندارد. اگر مجرد هستید و مستقل زندگی می‌کنید مبل تک نفره اکتورپ یک گزینه خوب و راحت برای منزلتان می‌باشد. چنانچه عادت دارید تا زمانی که روی کاناپه هستید اندکی حالت درازکش هم داشته باشید و پاهایتان را روی تکیه‌گاهی مناسب قرار دهید، پس مدل شزلون‌دار را انتخاب نمایید.

اگر دنبال مبل دو نفره ایکیا، سه‌ نفره ایکیا و… هستید، قطعاً این نوع کاناپه را درون دسته‌بندی‌اش خواهید دید. همان‌طور که گفته شد و خودتان هم می‌توانید مشاهده کنید، EKTORP برای هر سلیقه و نیازی یک مدل خوب دارد.

مبل EKTORP ایکیا

مبل شزلون دار EKTORP ایکیا

کاربردهای مبل ایکیا مدل Ektorp

این مبل شیک ایکیا در مکان‌های زیر به کار می‌رود:

  • اتاق‌خواب

اتاق‌خواب یکی از مکان‌هایی است که هر فردی پس از گذراندن روزی سخت برای تمدد اعصاب و آرامش به فضای خصوصی و دنج آن نیاز دارد. در این فضا معمولاً تختخواب وجود دارد که در کنار آن می‌توان یک مبل تک‌نفره را نیز قرار دارد تا اگر مایل به خوابیدن نیستید روی آن نشسته و برای اندک زمانی در تنهایی و سکوت به سر ببرید.

  • اتاق نشیمن
مبل راحتی سه نفره خاکستری تیره Hakebo

مبل راحتی سه نفره ایکیا EKTORP خاکستری تیره Hakebo

مبل اکتورپ برای پذیرایی از مهمانان، دیدن تلویزیون، مطالعه کتاب و مجله و… در این اتاق کاربرد دارد. مثلاً مبل سه نفره با روکشی از جنس هاکبو در این فضا زیبا خواهد بود.

  • اتاق کتابخانه

با یک نشیمن راحت، مطالعه‌ای خوب و عمیق را تجربه می‌کنید.

  • دفتر کار

قبلاً هم بیان کردیم، این مبل هم طراحی مناسب و هم رنگ‌های تیره‌ای دارد که قابلیت استفاده در این مکان‌ها را به شما می‌دهد.

مراقبت و نگهداری از مبل ایکیا Ektorp

در این مورد بهتر است از فروشنده‌ای که مبل را از او می‌خرید، سؤال نمایید. در غیر این صورت از سایت‌های معتبر راجع به این موضوع اطلاعات لازم را کسب کنید. کاناپه راحتی اکتورپ، مراقبت آسانی دارد.

روکش که قابلیت جداسازی داشته را باید برای دوام بیشتر در دمایی پایین یا حداکثر ۴۰ درجه سانتی‌گراد توسط ماشین لباس‌شویی بشویید. این‌کار را با انتخاب فرایند معمولی انجام دهید. یادتان باشد این کاور نیازی به اتوکشیدن ندارد؛ زیرا جنس آن چروک نمی‌شود.

برای تمیزکاری قاب مبل هم می‌توانید یک دستمال تمیز و مرطوب را روی آن بکشید و بلافاصله خشکش کنید. تمامی این موارد برای ماندگاری بیشتر محصولتان باید رعایت شوند.

مبل اکتورپ را از کجا بخریم؟

یکی از راه‌‌هایی که امروزه برای خرید وجود دارد و در زمان و هزینه افراد صرفه‌جویی هم می‌کند، استفاده از سایت‌های معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی است. در این نوع خرید شما می‌توانید همانند مراجعه حضوری، تمامی تصاویر کالا را مشاهده کنید و از مشخصات آن، اطلاعات خوبی به دست بیاورید.

تصویر مدل‌های مختلف را کنار هم گذاشته و با مقایسه آن‌ها گزینه موردنظرتان را پیدا کنید. حال اگر به دنبال مبل مدرن ایکیا یا مبل‌های کلاسیک ایکیا هستید به سایت فروشگاهی زردان مراجعه نمایید. بدون این‌که در ترافیک شهری بمانید و یا مجبور باشید مغازه‌های مختلفی را برای انتخاب مدل مناسب بگردید، با یک کلیک و حتی بهره‌مندی از شرایط اقساطی، خریدتان را انجام دهید.

 جمع‌بندی

امروزه در خانه‌هایی زندگی می‌کنیم که دیگر نشستن روی زمین و تکیه‌دادن به پشتی مانند دوران قدیم زیاد مرسوم نیست. کاناپه راحتی می‌تواند تمام آن چیزی باشد که پس از یک روز کاری سخت برای نشستن نیاز دارید. کیفیت بالایی از مبل می‌خواهید که قیمت متناسبی نیز با شرایطش داشته باشد، پیشنهاد ما همان مدل اکتورپ خواهد بود. در کنار این محصول می‌توانید کاور مبل ایکیا با رنگ و جنس مختلف برای همین مدل را هم تهیه کنید تا هرازگاهی فضای اتاق را تغییری بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *