وبلاگ

پر طرفدار ترین محصولات برند ایکیا (IKEA)

بهترین محصولات ایکیا

محصولات برند ایکیا برای هیچ کس ناشناس نیست. این برند برای دوست داران سادگی بهترین گزینه است. خانه فقط چند دیوار نیست. لوازم خانگی، می تواند چیز های زیادی درباره شخصیت صاحب خانه بگوید. با انتخاب محصولات برند ایکیا برای خانه خود، می توانید حال و هوای منحصر به فردی بسازید.

خبر خوب برای دوست داران محیط زیست، این است که تمامی محصولات برند ایکیا سازگار با محیط زیست هستند و هیچ آسیبی به فضای اطراف ما و محل زندگی حیوانات نخواهند رساند. ایکیا یک برند سوئدی است اما به دلیل طراحی های منحصر به فرد خود، طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان پیدا کرده است. در ادامه مطلب نگاه کوتاهی به تاریخچه برند ایکیا خواهیم انداخت و سپس برخی از پر طرفدار ترین محصولات برند IKEA را بررسی خواهیم کرد.

 

تاریخچه برند ایکیا

 

برای بررسی این برند مشهور، لازم است بدانید که این برند در سال ۱۹۴۳ به وسیله یک جوان ۱۷ ساله به نام اینگوار کامپراد (INGVAR KAMPRAD) تاسیس شد. مانند تمامی مشاغل تازه کار، برند ایکیا نیز در اوایل کار خود، چندان موفق نبود و از فروش محصولات کوچک و سبک شروع کرد، اما با گذشت ۵ سال، با فروش مبلمان به کار خود رونق بخشید و اولین فروشگاه خود را در سال ۱۹۵۸ افتتاح کرد. جالب است بدانید که بنیانگذار برند ایکیا، یکی از موفق ترین و پولدار ترین افراد جهان محسوب می شود. گرچه او کار خود را از سن پایین شروع کرده است، اما به مرور زمان ایکیا به یکی از معروف ترین ها در زمینه دکوراسیون تبدیل شد.

 

معرفی چند نمونه از مشهور ترین محصولات برند ایکیا

در ادامه چند نمونه پر طرفدار از محصولات برند ایکیا را معرفی خواهیم کرد.

1) قاب عکس ریبا (RIBBA FRAMES)

قاب عکس ریبا (RIBBA FRAMES)

با خرید قاب های ساده، می توانید به عکس های خود جلوه دوست داشتنی تری ببخشید و بگذارید خاطرات خودنمایی کنند. این قاب ها ساده اما متنوع هستند، می توانید آن ها را در رنگ های متفاوتی مانند سفید، مشکی، طوسی خریداری کنید.

به طور کلی قاب عکس های ایکیا در سایز های متفاوت ارائه می شوند و شما می توانید با توجه به اندازه عکس خود، نمونه مناسب را انتخاب کنید.

 

2) تخت خواب مدل مالم(THE MALM BED)

تخت خواب مدل مالم(THE MALM BED)

در میان محصولات برند ایکیا، این نوع تخت در دکوراسیون مینیمال برای خانه های امروزی می تواند کاربردی باشد. طراحی این محصول بسیار ساده است و با خطوط مینیمالیستی که دارد، ظاهری آرام و در عین حال جذاب در اتاق خواب شما ایجاد می کند.

دقت کنید که این ‌محصول به دلیل سادگی، نسبت به نمونه هایی با طراحی های شلوغ تر دارای قیمت مناسب تری است. با خرید یک تخت ساده و مینیمال، دستتان در دکوراسیون اتاق خواب باز تر خواهد بود. می توانید به دیوار تابلو های مختلف بیاویزید یا روتختی و پتو های طرح دار بخرید، دقیقا همان چیز هایی که در کنار یک تخت شلوغ و پر از طرح اصلا زیبا نمی شود.

3) میز آشپزخانه مدل داکستا(THE DOCKSTA TABLE)

محصولات برند ایکیا

این میز برای آشپزخانه بسیار مناسب است و ظاهر دلپذیری را به آن خواهد بخشید. میز داکستا ایکیا برای اکثر آشپزخانه ها انتخاب خوبی به حساب می آید. این محصول به دلیل رنگ سفید و فرم دایره ای متعادلی که دارد، با سبک های مختلف دکوراسیون همخوانی دارد. این میز با انواع صندلی ها ست می شود، از صندلی های بی رنگ گرفته تا صندلی های رنگی و طرحدار.

 

4) قالیچه از جنس پوست گوسفند (THE RENS SHEEPSKIN RUG)

این قالیچه گرم و نرم را که از جنس پوست گوسفند است، در فصل های سرد سال می توانید در کنار تخت یا بر روی تکیه گاه صندلی راحتی خود بیندازید. به این ترتیب خانه بیشتر حال و هوای زمستانی می گیرد و هوای سرد را برایتان لذت بخش تر می کند. (البته برای این منظور می توانید از مدل های طرح دار شال مبل هم کمک بگیرید.)

 

5) مبل مدل اکتورپ (THE EKTORP SOFA)

مبل مدل اکتورپ (THE EKTORP SOFA)

هیچ چیز مهم تر از داشتن یک دست مبل راحت و بادوام نیست. مبلمان خانه در نهایت فضا را تحت تاثیر قرار می دهند، پس به جز راحتی هم رنگشان مهم است و هم فرمشان. چه چیزی بهتر از یک مبل ساده و خاکستری؟ بر روی این رنگ خنثی می توانید از انواع کوسن های طرحدار استفاده کنید. این محصول دارای درز های بسیار محکم، روکش های قابل تعویض و کوسن های راحت است. مبلمان اکتورپ به دلیل دوام بسیار بالای خود مشهور هستند. با خرید آن ها، خیال خود را به مدت چند سال جهت خرید و انتخاب مبلمان راحت کنید.

توجه داشته باشید که کوسن و بالشتک های تکیه گاه این ‌مبل، از جنس الیاف پلی استر و فوم‌ می باشد که در نتیجه یک انتخاب عالی برای خرید مبلی با کیفیت است.

6) میز عسلی گلادم (GLADOM TRAY TABLE)

در میان محصولات برند ایکیا، این عسلی ها تنوع بسیار زیادی دارند و برای هر سلیقه ای، یک رنگ و استایل را در اختیارتان قرار می دهد. این میز ها بسیار سبک وزن می باشند، در نتیجه جا به جایی آن ها راحت و ساده است.

ایکیا عسلی های دسته دار (مدل BURVIK) هم دارد که زیبا و کاربردی هستند، هم برای پذیرایی خانه و هم اتاق ها می توانید از این میز ها استفاده کنید.

محصولات برند ایکیا

اگر عسلی های سنگین و تجملاتی بخرید، مجبور می شوید آن ها را یک جای ثابت بگذارید و احتمالا فقط برای روز های مهمانی قابل استفاده باشد. اما یک عسلی فلزی سبک و جمع و جور را می توانید برای یک خلوت کردن و کتاب خواندن به همراه نوشیدن یک چای در بعد از ظهر نیز استفاده کنید.

7) کتابخانه مدل بیلی (THE BILLY BOOKCASE)

کتابخانه مدل بیلی (THE BILLY BOOKCASE)

به گزارش نیویورک تایمز، می توان گفت که هر ده ثانیه یک بار، شاهد به فروش رفتن یک کتابخانه بیلی هستیم. این محصول کاربردی و پر فروش، در میان محصولات برند ایکیا، بسیار مشهور است زیرا در عین سادگی بسیار زیباست.

ارتفاع، عرض و طول این کتابخانه کاملا قابل تغییر است و بر حسب تمایل و نیاز، در اندازه های متفاوتی به مشتریان ارائه می شود.

 

8) مبل مدل کلیپن (THE KLIPPAN LOVESEAT)

در میان برترین محصولات برند ایکیا، این مبل کوچک و جمع و جور برای آپارتمان های امروزی یک گزینه ایده آل به شمار می آید. برند ایکیا این محصول را در ۳ رنگ کاراملی و خاکستری و سفید ارائه می دهد. این مبل را به افرادی که دارای آپارتمان های مدرن هستند پیشنهاد می کنیم، زیرا اندازه کوچکی دارد و بسیار زیبا، مدرن و مینیمال است.

به راحتی می توانید این مبل را با وسایل دیگر ست کنید و حتی اگر گاهی از سادگی آن خسته شدید، با کوسن های رنگی و طرح دار تنوع ایجاد کنید.

 

9) صندلی مدل پوانگ (THE POÄNG CHAIR)

صندلی مدل پوانگ (THE POÄNG CHAIR)

این صندلی بسیار منعطف است و به راحتی با انواع و اقسام‌ وسایل منزل شما ست می شود. صندلی پوانگ توسط یک طراح ژاپنی به نام NOBORU NAKAMURA طراحی شده و خیلی معروف است. این محصول در روکش های پنبه، کتان و چرم ارائه می شود و حتی برای خانه های کلاسیک نیز مناسب است.

 

چرا باید از ایکیا خرید کنیم؟

همانطور که دیدید، در کل محصولات ایکیا دارای طراحی ساده و بدون تجملات هستند. برخی از محصولات ایکیا در بازار جهانی عرضه می شوند و برخی از آنان عرضه محدودی دارند به همین دلیل نمی توان آمار خیلی دقیقی از پر فروش ترین محصولاتش ارائه داد. محصولات IKEA تمامی ندارد! از مبلمان خانه تا حتی ساک غذا را می توانید از این برند تهیه کنید.

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از محصولات کاربردی و معروف ایکیا را معرفی کنیم. این محصولات با جزییات مختلف می توانند دکوراسیون های متفاوتی ایجاد کنند. اگر یک خانه آرام و گرم می خواهید، این برند یک انتخاب ایده آل است.

یادتان باشد که شما واقعا نیازی به یک خانه مجلل و پر از وسایل ندارید. مهم است که هر صبح و هر شب از آرامش و سادگی خانه خود نهایت لذت را ببرید. هیچ چیز خوشایند تر از داشتن وسایلی که تکراری نمی شوند نیست.

محصولات برند ایکیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *